Susu terlupa masuk peti ais beku 2 jam

Ini ceritanya... Pada cuti maal hijrah haritu.. Saya ke rumah mak.. Selalunya saya pam susu bdan rumah mak akan masuk peti ais beku rumah m...

Ini ceritanya... Pada cuti maal hijrah haritu.. Saya ke rumah mak..

Selalunya saya pam susu bdan rumah mak akan masuk peti ais beku rumah mak dulu..

Jam 6.00 petang, habis pam terus masuk peti beku rumah mak... Saya pun leka la menyusukan firas baby shaklee saya tu dan lepas tu makan nasi sebelum balik rumah...

Esok nak keja.. Selalu saya drive sendiri.. Haritu plak ngada2 suruh suami hantar.. Suami pula 6.30 ambil kami di rumah mak.. Saya suruh suami ambil susu dlm peti ais sebab tengah pegang anak...

Sampai di rumah si kecik meragam xmahu letak kat tilam.. Sabar jela.. So, barang2 baby dan barang2 lain saya ingat suami ambil semua..

Dah mandi dan solat.. Siap sempat basuh baju baby dan baju kami... Selesai solat isyak saya tertanya suami... "Abang dah letak susu dalam peti tak?" Suami boleh buat kelam kabut dia... Geram jer.. Dia pun keluar ambil susu dalam kereta saya dah fikir kena buang jela susu ni.. Masa tu saya tengok jam dah pukul 8.45 malam...

Alhamdulillah bila di periksa susu tu elok lagi dan masih fresh.. Saya cepat2 letak peti ais.. Tapi still rasa ragu.. Search punya search.. Susu ibu boleh bertahan 3-4 jam ikut kajian dr zubaidi.. Alhamdulillah.. Masih ada rezeki untuk anak saya

Related

susu terlupa masuk peti ais 1102208581194540988

Post a comment

emo-but-icon

Sertai Kami

Kami percaya setiap orang mempunyai hak untuk maju.

Sertai pasukan kami seramai 2 juta bagi menuntut hak anda untuk berkembang maju. Mulakanlah hari ini dengan mengambil langkah pertama.
Kami percaya setiap orang mempunyai hak untuk maju.

Sertai pasukan kami seramai 2 juta bagi menuntut hak anda untuk berkembang maju. Mulakanlah hari ini dengan mengambil langkah pertama.

Pilihan

Terbaru

Komen

KEKAL MUDA JELITA

HIDUP LEBIH SIHAT

GET CLEAN

item