Kenapa Shaklee Tak Berkesan

Jangan tanya kenapa makan mcm2 suplement tapi TAK NAMPAK KESAN.. Kenapa makan suplement tapi tak berkesan ๐Ÿ˜ฑ " kenapa saya makan suplem...

Jangan tanya kenapa makan mcm2 suplement tapi TAK NAMPAK KESAN..

Kenapa makan suplement tapi tak berkesan ๐Ÿ˜ฑ

" kenapa saya makan suplement tapi tak berkesan "

Ini soalan yang biasa didengar bg mereka yang amalkan supplement. Tak kisahlah apa pun supplement yg hampa ambik. 
Jamu ka, vitamin ka dll. 

Lagi pun sekarang macam2 supplement ada. 

Nak Tanya sikit ๐Ÿ˜Š

๐Ÿ’‹ sepanjang makan suplement tu berapa liter air minum sehari. 
๐Ÿ’‹ konsisten tak kita makan supplement tuh 
๐Ÿ’‹ Cara pengambilan kita mcm mana 
๐Ÿ’‹ apa yang kita makan @ minum sepanjang pengambilan supplement ?
Makanan ringan ?
Minuman berkafein ?
Ermmmm... Syg nak tinggal makanan ceggini. Betul x ?

Tapiii.. Bila makanan xjaga, ambil supplement xdapat kesan mulaa laa buat andaian yang supplement yg awk makan xdak kesan ๐Ÿ˜

Nak cantik kan ?
Tujuan ambil supplement tuh nak sihatkan ?
So kena jaga semua ni. Jangan ambil mudah. 

Elakkan ambil banyak2 supplement. Fokus satu2 ja. 

Sebenarnya kita disarankan makan secara konsisten selama 3 bulan untuk benar2 mendapatkan keserasian ditambah sel kita hidup antara 90-120 hari. 

Tapii.. Kalau tak dapat juga rasa manfaat dari pengambilan vitamin yg kita makan tuh, kita kena tahu kenapa ia terjadi. 

1. Tak suka minum air kosong, air Putih, air masak, plain water , sky juice ๐Ÿ˜
2. Makan banyak supplement dlm satu masa
3. Kurangkan pengambilan kafien dlam diet harian. 

So, kena konsistenkan. Kalau baru seminggu/ sebulan amalkan supplement tak dapat kesan, terus melenting. Tak baik tau. Cuba check balik. Nak dapat kesan cepat, kena jaga pemakanan & minum air kosong banyak. 

Kalau alami healing crisis tuh, normal la. ๐Ÿ˜Š
.
USUS KOTOR & SALUR DARAH SUMBAT adalah punca segala penyakit !!
JANGAN ambil mudah !
.
Singkirkan toksin dalam badan
SEBELUM semuanya TERSUMBAT 
dengan

๐Ÿ€ herblax - cuci usus

๐Ÿ€alfalfa cuci darah

๐Ÿฅฆ dtx cuci hati

๐Ÿฅฆ vivix cuci sel

www.wasap.my/60137236939

Related

set cuci darah 2685384831768463970

Post a Comment

emo-but-icon

Sertai Kami

Kami percaya setiap orang mempunyai hak untuk maju.

Sertai pasukan kami seramai 2 juta bagi menuntut hak anda untuk berkembang maju. Mulakanlah hari ini dengan mengambil langkah pertama.
Kami percaya setiap orang mempunyai hak untuk maju.

Sertai pasukan kami seramai 2 juta bagi menuntut hak anda untuk berkembang maju. Mulakanlah hari ini dengan mengambil langkah pertama.

Pilihan

Terbaru

Komen

KEKAL MUDA JELITA

HIDUP LEBIH SIHAT

GET CLEAN

item